måndag 15 augusti 2011

Måndag

Idag var det dags för skola igen. Vi skulle börja med Etik och livsfrågor. Vår lärare var dessvärre sjuk, eller ja, hon var där, prickade av oss, och sen fick vi gå hem, för hon bara hostade. Så 10 minuter var vi i klassrummet.
Sen satt vi några stycken och pratade lite, roligt att träffa alla (eller nästan alla) igen! Jag och Elodie åkte en sväng till stan och var in på 3 för o kolla om jag kunde byta telefon, min funkar inte som den ska längre. Jag ska ringa kundtjänst istället tyckte han som jobbade där.
(men på kundtjänst var det tekniskt fel, så jag får väl försöka en annan dag)

Och så somnade jag när jag kom hem, sen handlade jag lite med mamma, och skulle göra köttbullar med makaroner till middag, men det är ju så himla tråkigt. Så jag gjorde mackor med köttbullar på istället.


Hejdå!

Inga kommentarer: