måndag 11 juni 2012

Bilder från helgen

Vi åkte till stugan och hade det bra :)

Svärmor hade slut på krukor..

Världens bästa kör bil. Jag är så glad att han är min!

På fredagkvällen bands det flugor och jag läste klick från 2011 och drack en öl.

På lördagkvällen grillade vi. Han ser väldigt nöjd ut :p


Och jag fick vitt vin. Nu ser det ju ut som att vi inte gjorde annat än drack alkohol, men det gjorde vi, det ska bara fotas så fort man dricker nåt minsta lilla :p

På söndagen åkte vi till Järvsö på auktion. Jag har aldrig varit på nån sån innan. Fasen vad mycket skräp. Och folk köpte det!

Sen firade vi att prinsessan Madeleine fyllde år.

Jag!

3 kommentarer:

Bea sa...

Ni ser ut att ha haft det mysigt där uppe. Livskvalitet! Bästa pojkvännen,härliga Hälsingland, stillheten.....kan du förstå att man längtar tillbaks?
Kram på er! / Ma.....

Johanna Berg sa...

Härligt med grillat, det bästa med sommaren!

J. sa...

Mamma, absolut. Ni borde flytta dit, så har vi fler ställen att våldsgästa ;)

Jag skulle iallafall vilja bo i Hälsingland. I krokarna runt Arbrå - Alfta kanske :D



Johanna, håller inte med om att det är det bästa, men det är bra ;)