tisdag 18 september 2012

En ridtur!

Igår följde jag med Malin till stallet. Kändes som det var dags nu. Hon red Gucci och jag red Dimo, det blev en timme ute i skogen, hur mysigt som helst :) Jag har aldrig ridit Dimo och har hört lite om hur kan bete sig, men det gick jättebra. Så det blir nog fler gånger :)

Dimo efter ridtur
Igår gick spolningen i vår toalett sönder. Jag ringde gavlegårdarna, trodde de skulle vara snälla och komma lite snabbt, men icke. Så efter tips från folk på facebook att jag skulle skruva bort lite och lyfta på locket och lista ut felet så lagade jag det själv! Var ju inte svårt, enda svåra var att få tillbaka den lilla skruven i plastpluppen. Så imorse ringde jag gavlegårdarna att sa att de inte behövde komma, för jag hade lagat själv, killen lät väldigt förvånad, men tackade så hemskt mycket för att jag ringde och sa det, så de slapp skicka ut nån i onödan. Fast det är väl självklart man gör :)

Fixad spolning


Nu ska jag snart åka o jobba kväll!

1 kommentar:

Bea sa...

Ja du är händig du! bra att kunna lite av varje :-)
Sköt om dig ! Kram/ Ma....