tisdag 4 september 2012

Jobbar och jobbar

Föra veckan blev det en hel del jobb, och har räknat ut att jag fick lika många pass i augusti som i juli när jag hade schema.
Nu börjar jag fundera på hur jag ska kunna nästla mig in på förlossningen. Prata med bemanningen först kanske.

När Tex flyttade så lovade jag Malin att komma och rida en av hennes hästar, men det har inte blivit av. När jag har varit ledig så har jag försökt städa lite, kan ärligt säga att jag nog kanske dammsög max 3 ggr under tiden jag hade Tex. Haha, usch vad hemskt :o
Men det skulle vara kul o rida nån gång då och då, fast Dimo... Andreas kallar honom för mördarhästen, men på ridbanan går det säkert bra :p

Idag ska jag fixa lite papper, tvätta lite, hämta ut medicin till Alvin och hoppas på jobb imorn. Typ. Hejdå.

Inga kommentarer: