fredag 7 december 2012

Betyg?

Igår såg jag på Debatt på svt efter bästa programmet Historiätarna. Det var om skolan bland annat. På Debatt alltså. Sveriges skolminister (JB) är ju rätt puckad i huvudet.
Men, har jag helt missat nåt eller får ungarna betyg i 6:an (och 7:an) from i år?! Jag trodde omdömmena och det på Alvins utvecklingssamtal bara var hur han ligger till. Liksom.

Filip var iaf nöjd över att han ska få betyg i de flesta ämnena, det kan väl vara så att han inte får i gympa och nåt mer.

Jag tänkte jobba ikväll. De flesta andra ska på årliga Kirurgfesten. Hoppas de får kul, jag får väl gå på julfest om nåt år när jag fått fast jobb där ;p

3 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Har flyttat bloggen =)

Bara att klicka!

Kram

Pettiwoman sa...

Har flyttat bloggen =)

Bara att klicka!

Kram

J. sa...

Ah, tack :) Kram!