tisdag 10 december 2013

Nedräkning

I helgen jobbade jag tre nätter. Man blir rätt trött av det. Men det var en rätt bra helg :) Dock har det ju kommit massa hemsk snö och blåst och stormat. Söndag morgon var det -12. Usch!

Söndag kl 5.
 
Nu är det bara några dagar kvar innan vi flyttar. Jag ska jobba fredag natt, så lördag eftermiddag blir det. Eller ja, Andreas och hans kompis börjar tidigare, men då sover jag. Sen har han två till som hjälper till, och så kommer eventuellt min bror också. :)

I torsdags var vi till IKEA och bestämde lite grejer vi ska köpa. Vi ska göra en läs/flugbindarhörna i köket. Tror det kommer bli jättefint :)

Kanske borde packa lite köksgrejer o så nu? :o

2 kommentarer:

Bea sa...

Tack för senast Jennie ! där tror jag ni kommer att trivas.Vill önska er en bra Jul, vi syns på Annandagen, välkomna ! Ma.....

Bea sa...

Vill bara önska ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR till er från oss !
KRAMAR / Mamma, Pappa och Vedin