fredag 30 mars 2012

En liten lista

Stulen från Johanna :)
1. Är du singel?
 Nej, har världens bästa pojkvän :)
2. Längd?
160,5 cm.
3. Lakrits eller choklad?
Choklad. Choklad med lakrits i är också gott. Och lakrits. Men måste jag välja så blir det choklad.
4. Röker du?
Nej, tyvärr tänkte jag nästan skriva, men nej! Slutade 9 dec 2011
5. Fullständigt namn:
Jennie Maria Karlson
6. Födelsedag:
29 juni
7. Ålder?
37.
8. Vart du bor?
Gävle.
9. Bästa kompis:
Min bästabästa vän är Petra.
10. Vem ringde dig senast?
Andreas
11. Vem sms'ade dig senast?
Nina
12. Vem kramade du senast?
Filip i morse.
13. Din relation med dina föräldrar:
Kunde inte vara bättre. Jag är helt otroligt lyckligt lottad som har helt fantastiska föräldrar!
14. Hur är relationen till ditt ex idag?
Jag kan nogsäga att jag hatar honom, för att han förstörde en del av mitt liv, knäckte mig och tryckte ner mig och gjorde så att jag tappade allt självförtroende och fick mig att bli livrädd för att bo ihop med en annan människa igen. Han försörde dessutom för mina barn och fick dem att må dåligt.
15. Roligaste personen/karaktären du vet:
Sheldon i Big bang theory
16. Vem träffade du senast & vart?
Personalen på 111A på sjukhuset, om man inte ska räkna busschaufför o expedit osv.
17. Vad gör du just nu?
Väntar på att Andreas ska hämta mig.
18. Vem såg du senast?
Nån random granne.
19. Har du nånsin förlorat en vän?
Ja... Har haft vänner som gått bort.
20. Din musiksmak:
VÄLDIGT blandad. Alltid Kent, Springsteen, Winnerbäck.
21. Vad har du på dig?
Svart tröja, blå jeansleggings.
22. Vad åt du senast?
Baguette med tonfiskröra.
23. Vad drack du senast?
Champis!
24. En vacker person:
Kändis? Kate Winslett.
25. En snäll person:
Andreas, mamma o pappa, o en massa andra, jag känner bara snälla människor :p
26. En gullig person:
Men.. finns ju massa gulliga också.. säger mina handledare på senaste APU:n då. De är supergulliga!
27. En jobbig person:
En som inte förstår när det är dags att sluta höra av sig.
28. En konstig person:
et finns en jäkla massa konstigt folk i den här världen.
29. En med magrutor:
Meh. Inte vet jag, David Beckham brukar ha magrutor på bild tex?
30. När skrattade du senast & varför?
Det var igår, men kommer inte ihåg varför.. skrattade åt mycket igår :)
31. Ögonfärg:
Blågrå
32. Vill du ha ditt ex tillbaka?
Eh, nej
33. En du saknar:
En av mina lärare från första terminen
34. Ditt humör just nu:
Bra
35. Hur många vänner har du på Facebook?
217
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?
Tänker inte börja räkna
37. Har du skilda föräldrar?
Nej
38. Hur många syskon har du?
En bror
39. Favoritfärg:
Röd
40. Någon du vill träffa:
Anne från klassen, det var längesen
41. Äckligaste du vet:
När gubbar åker till andra länder och tar hem en ung tjej som fru, sen behandlar henne illa. Riktigt äckligt.
42. Godaste godiset:
Skolkritor. Ostbågar. Dubbelnougat.
43. Godaste läsken:
Päronsoda
44. Har du någonsin brutit mot lagen?
Ja :o
45. Är du kär just nu:
Jaa :)

Inga kommentarer: