fredag 11 mars 2011

Filip, skämtaren

Det var Filip som GÖMT Lindexkortet i grytvanten.
Man tycker ju att om han nödvändigtvis måste gömma saker för mig, så kan han ju kolla upp vad för saker jag eventuellt skulle sakna.

Filip är inte heller det minsta imponerad av mina MVG:n. Idag fick vi tillbaka det sista provet, andra delen av Vårdomsorg. MVG!
Jag: Jag fick tillbaka ett prov idag..
Filip: JAHA? MVG eller?
Jag: Ja.. :D
Filip: Fan vad du skryter om dina prov, tror du jag bryr mig?
(med glimten i ögat om ni förstår, han skojade ju.. lite svårt att återge tonläget i text)

Så, jag ber om ursäkt ifall jag skryter, men för mig är det helt fantastiskt.

Och så hoppas jag kunna inspirera mina barn.. att det går BRA om man VILL och om man gör det man ska :D

5 kommentarer:

Skye sa...

JAG imponeras av dig :D
Och av en sådan innovativ skämtare, haha!

J. sa...

Skönt o höra :D

Ja.. undrar vad man hittar för grejer på oväntade ställen nästa gång :o

Anneli sa...

"Skryt" på! Häng upp betygen på kylskåpet och riktigt visa hur nöjd du är över dig själv. De säger ju att barn gör som man gör inte som man säger. Du är världens bästa förebild. :D

J. sa...

Anneli, det borde jag kanske göra :D

Tack, kram :)

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
Klicka här för att anmäla dig:
http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_12.html