torsdag 24 mars 2011

I England äter de urinorgan-paj

Trodde jag att det var tisdag igår? Och ingen reagerade?

Igår, som var en ONSdag var det levergryta på jobbet. Till de boende alltså. Jag gillade smaken av det när jag var liten, men inte själva konsistensen på levern.
Och nu förstår jag inte hur någon kan äta lever. Iofs är det ju inte människolever, men ändå! Ett sånt där.. ofräscht organ. För att inte tala om NJURE :O
(Måste börja plugga till nästa medicnprov. Om urinorganen och läkemedel)

Jag är ju ledig idag!
Ska snart åka med pappa och hämta ut paket :)

3 kommentarer:

Becka sa...

Urinorgan-paj? Fy fan så äckligt det lät.

Skye sa...

Haha, jag märkte inget! (angående tisdag-onsdag)
Nej, lever är vidrigt. Jag kan, nån gång om året, tycka att leverpastej är gott, men that's it. Och konsistensen när man jobbar med rå lever... urgh! Och kalvlever lägger man i mjölk hur länge som helst för att dra ur blod och gifter, men de LUKTAR KISS! Bläää...
That said så är det ju bra att folk äter det, för jag tycker att om man ska äta kött, så ska man äta så mycket som möjligt av djuret. Men inte jag :(

J. sa...

Fröken svår, fy satan vad äckligt. Nej, det kan ju andra hålla på o äta om de vill!