måndag 4 april 2011

Fortfarande trött

I lördags var vi alltså ut och åt. På Kalles. Det var OTROLIGT gott. Jag åt oxfilé och vitlökssås. Mmmm. Sedan var vi till Bishop's. Himla trevlig kväll. Ingen var nykter, men alla var glada, om man säger så. Och jag skrattade så jag fick ont i magen och i ansiktet :D

Gårdagen var ju inte lika rolig då. Vi åkte till min bror och hans familj, och vi mådde nog inte helt hundra.. :o Fast det gick bra ändå :) Eda och Bodil visade bilder från Teneriffa, och så fick vi en massa fika.

Idag jobbade jag 7-13, imorn kväll, och sen dag onsdag och torsdag. Måste börja plugga till prov och försöka göra den skumma uppgiften om social dokumentation.

10 kommentarer:

Jo tjena sa...

Alltså, det här låter säkert skitkonstigt, men jag känner igen dig så himla väl av någon orsak. Fattar inte varför?!

J. sa...

Hmmm... Jag vet inte heller varför :O

Jo tjena sa...

Nu låter jag som värsta stalkern men känner igen dina läppar och födelsemärket du har precis under näsan. Ett långskott men hängde du på Amore?

J. sa...

Ja! Jag tänkte på det... kanske passagen liksom, fast jag känner inte igen dig.. Vad hette du där?

Jo tjena sa...

Jag var fasligt ung när jag hängde där så har nog ändrats en del, hette Vattenkanna

J. sa...

Det kommer jag ihåg :) Du skrev dikter och zwang gjorde en hemsida till dig? :p

Jo tjena sa...

Men gud ja...zwang...klickade in mig på amore-klubben på fejjan för ett tag sen och skrattade lite :P

J. sa...

Haha.. var tvungen o ta bort honom från min fejsbok... han la sig i allt jag skrev och ifrågasatte både mig o mina vänner. DRYG!

Jo tjena sa...

Låter som att han inte förändrats ett dugg med andra ord =) Han flippade för att jag inte ville bli kompis med honom på fejjan och försökte gråta ut hos Patrik. Ja jisses...

J. sa...

Precis. Samma gamla zwang. Och aldrig är någonting HANS fel. Nejdå. Kvinnor är falska kossor, punkt slut liksom.