onsdag 13 april 2011

WOHO!

De ringde nyss från Omvårdnad och bokade in en anställningsintervju med mig på fredag! :D
Konstigt nog tycker jag bara att det ska bli kul, känns inte alls nervöst.

Min handledare skrev ett jättebra omdöme om mig idag som skickas till skolan, och jag får hela tiden höra av de som jobbar att de hoppas jag får sommarjobba hos dem. Känns så himla bra! Min handledare tycker att jag passar väldigt bra in, att jag är positiv och har varit väldigt hjälpsam (de är ofta för få personal...) Hade det varit för 10-15 år sedan så hade jag förmodligen varit mycket blygare och mer osäker, och inte trott på att jag faktiskt KAN.
Nu vet jag att jag kan och jag är inte rädd för att prova saker och inte rädd för att misslyckas. Man lär sig ju av allt :)

Sen så vet jag att chefen har pratat med personalen om mig, och hört sig för vad de tycker, så det känns ju bra.

Håll alla tummar på fredag kl 8.10 :)

2 kommentarer:

Skye sa...

Jädrar vad det ska hållas! Inte för att det behövs dock, du har det som i en liten ask :D

J. sa...

Det gick bra :) Tack för tumhållningen!