fredag 1 april 2011

Skryt

Nu var det längesen jag skröt. Så här kommer lite:

Idag hade jag och min handledare ett samtal om hur det gått hittills för mig på praktiken. Hon har ett papper med olika saker som ska bedömas. Om jag klarar olika saker, klarar det bra, klarar det mycket bra, om jag tar egna initiativ, bemötande, hanterar integritet, osv. Jag fick högsta betyg på allt. Hon sa att hon tycker det är roligt att ha mig med :) Och att jag har lätt för att få kontakt med de boende, även de som oftast inte vill ha med 'nya' att göra. Att det är så roligt att jag inte är rädd att prova nya saker (allt är iofs nytt för mig). Och att hon hoppas jag får jobba hos dem i sommar.
Det känns så himla roligt!

2 kommentarer:

Bea sa...

Jag är inte förvånad!!!!! keep up the good work!! Ha en fin helg önskar vi er..../ Mamma
PS jag förlåter dina svärord...DS

J. sa...

Tack detsamma mamma :) Och tack för blomman! Kram.