onsdag 16 maj 2012

Blandat

Utbildningen igår var väl helt okej. Det var inget som var helt nytt, förutom sugning av övre luftvägar... Den kateterutbildning vi fick i skolan andra terminen var mer ingående dessutom, så. Ja. Det roligaste var att jag var väldigt sen och trött på morgonen hemma. Efter ca 1 timme på utbildningen upptäckte jag att jag hade tröjan ut och in. Pinsamt 8/

Åt lunch med Marianne på 111 A, kul att träffa henne och de andra :)

Idag har Elodie Tex, så jag ska vara och hemma och bara vara. Och tvätta i tvättstugan. Och så kommer Andreas.

Försöker få tag i veterinärern som ska skriva ut lugnande till Tex, men det verkar omöjligt. Han har telefontid mellan 8 och 9. Igår försökte Elodie, då var det bara upptaget, i morse hade han tydligen redan tagit helg, för nästa telefontid är på måndag upplyste han om på telefonsvararen. Så Tex får vara utan bakskor ett tag till.

2 kommentarer:

Johanna Berg sa...

Ja, visst är det "kul" att jaga veterinärer, antar att det är Distriktarna ni vill ha tag i?! :P

J. sa...

Nä.. eller inte vet jag, Oltner heter han, det är han som Nathalie alltid haft till Tex.. :) (han skriver ut lugnande att ge i munnen innan skoning)