måndag 28 maj 2012

Veckan och helgen

I veckan som gick har det inte blivit mycket rida, Tex kändes öm i bakhovarna utan skor, sen tappade han dessutom en framsko dagen innan hovis kom. Han fick sitt lugnande och nu är alla skor på plats :) På torsdagen fick han massage, han hade svårt att slappna av och släppa in massören, men lite kunde hon massera iaf, och kände lite "normala" spänningar, och visade hur vi skulle hålla koll så att hans muskler inte blev ojämna, och lite hur vi själva kan massera :) Hon tyckte han var fin och att det märktes att han och jag har en bra och trygg relation :)

Så, då hade han vilat tisdag, onsdag och torsdag, så vi tänkte att han får vila över helgen med, så kör vi igång med skritt nu den här veckan :)

I fredags var några från klassen ute och firade "studenten" Vi hade jättekul, men blev lite för trött dagen efter :p

Jag och Andreas åkte upp till stugan i Hälsingland. Helt underbart att bara koppla av och njuta av tystnaden där. På kvällen vann Loreen Eurovision och på söndagen vann min favorittravhäst Commander Crowe Elitloppet! :)

Idag ska jag förhoppningsvis köpa en ny diskmaskin, min gamla pärla börjar ge upp helt, och jag VÄGRAR handdiska!

Blandade bilder:


Ann och Elodie på Bishops

Elodie köpte en drink på Harrys som var "så sur att den nästan var arg"

Tex har fått lugnande
Myyyyyys!

Svärmors favoritfåtölj

Grillad karré, haloumi, sallad och hasselbackspotatis
Commander Crowe

Loreen

1 kommentar:

Johanna sa...

SV: Ja, vi får se om jag klarar det! Hehe ;) jag kommer såklart ha bloggen kvar :) Kram!