måndag 7 maj 2012

Oj!

Jahapp. Först red Emma, det gick jättebra, Tex jobbade på och gjorde sitt bästa :)
Sen skulle jag prova lite bommar och kanske nåt hinder.


Här ser det ju lugnt och kontrollerat ut...
Sen travade vi över lite bommar, och Emma satte upp bommarna till 30 cm typ.. Vi travade mot det, och förmodligen visste inte Tex riktigt om han skulle kliva över eller hoppa... Så han snubblade över, jag trodde vi skulle gå omkull, han reste upp sig, tvärnitade och jag hade noll balans, och ramlade av! Satte mig på rumpan, och Tex såg väldigt förvånad ut :p


Kändes som ryggen blev en decimeter kortare :o Fast den gör inte ont. Har ont i huvudet nu bara.

Jag hoppade iallafall upp, och så tog vi en markbom i både trav och galopp och då hoppade han minsann, han kanske tyckte det var bäst ;)

Får nog låna in Malin och hoppa lite mer med honom, jag tror helt säkert att han kan.. Men jag vet inte om JAG kan?

Är liksom inte 14 år längre...



Det var tider det!

2 kommentarer:

Bea sa...

Oj då, skönt att det gick bra ändå, kan tänka att du blev lite "mörbultad" i fallet. Var rädd om dig!
/ Kram, Ma.......

J. sa...

Jag ska försöka att inte ramla av fler gånger, mamma.. :p Kram.