måndag 14 maj 2012

Skola/Jobb

Imorn ska jag på utbildning hela dagen på sjukhuset :) Bland annat kateter och nutrition. Och så ska jag passa på att hälsa på mitt blivande sommarjobb, 111 A. Jag pratar rätt ofta med min ena handledare från APUn, och det ska bli jättekul att få börja jobba 'på riktigt'. Lite läskigt såklart också, för även om jag lärt mig en del så är det massor jag inte har den blekaste aning om. Fast, nån gång måste man ju börja, och man får ju helt enkelt fråga när man inte vet :)

Bara ett par veckor (10 dar) kvar i skolan! Jag tror jag kommer VG i sjukvårdskursen, för jag fick VG på första provet, och så får jag minst VG på andra provet, och tydligen har övriga arbeten varit bra. I Lindrande vård och Geriatrik är jag helt nöjd med Godkänt. Faktiskt.



Godnatt!

Inga kommentarer: