fredag 16 september 2011

:D

Ojsan, nu var det längesen igen!

Jag har ju börjat min APU på kirurgen, och det är så himla kul! Jag får prova en massa nya saker, och det händer grejer hela tiden, det är alla åldrar på patienterna, och personalen är bra, de flesta är jättegulliga mot mig :) (men vad ÄR det med nyutexaminerade sjuksköterskor? Måste de vara så stroppiga och tro att de är lite "finare" än undersköterskor?)
Jag är sjukt stolt över att jag har tagit venprov på RIKTIGT, och det gick hur bra som helst. :D

I veckan har också min son blivit biten av en orm och legat kvar på sjukhuset, fast det var ingen fara och han mår bara bra, och Berra har bråkat med mig och dragit iväg med mig hängandes i grimskaftet så jag gjorde illa benet.

Idag red jag och det gick jättebra :) Hanbehöver minst 30 minuters uppvärmning på banan innan han börjar bli mjuk och samarbetsvillig... och ja, efter 30 minuter så är ju jag helt färdig ;) Men jag kämpar på!


Inga kommentarer: