torsdag 1 september 2011

Hejsan

I helgen som var så red jag både lördag och söndag. I söndags kändes det riktigt bra :) Jag och Berra travade runt på en gräsvolt och plötsligt (eller kanske inte plötsligt, men det kändes lite så) så blev han väldigt bekväm att sitta på, och mjuk och liksom sådär lösgjord och bra.
Idag var vi en sväng på ridbanan. Han gillar nog inte ridbanor mest i hela världen, men det gick bra, han lyssnar ju mycket på rösten, det är ju bra, problemet är att när jag ridit ett tag så blir jag så torr i munnen (andfådd?!) att det är svårt att göra de där ljuden :p

Har bara en inlämningsuppgift som jag ska pilla lite mer med kvar att lämna in, det känns skönt... Kändes så himla mycket där ett tag, men bara man sätter igång så går det ju. Sedan blir det APU, jag ska vara på kirurgen!

Idag har vi tränat på att ta venprover. Med en plastarm. Det var inga problem. Problemet blir ju att hitta en ven att sticka i sen ;)

Och imorn ska jag till tandläkaren. H.J.Ä.L.P.

(jag är ledig fram till lunch imorn, det är därför jag kan vara vaken såhär länge, mamma, ifall du undrar)

2 kommentarer:

Bea sa...

Det låter som om allt rullar på som det ska:-) Lycka till hos "tandis", går bra ska du se!/ Mamma

GABBY sa...

Hej, jag har haft min blogg i bara två veckor och efter att ha kämpat med den i timmar varje dag skulle du verkligen göra mig jätteglad om du bara ville ta en minut till att kika in den och kanske lämna en kommentar? :) Ha det fint!