torsdag 1 september 2011

Konstig dag

Imorse gick jag upp med Filip när han skulle till skolan, och sen skulle jag sova en stund till, till 10.00 tänkte jag. Vaknade 11.30, och bussen till skolan gick 11.50. Sedan var jag på lektion i 45 min innan jag åkte till tandläkaren. Där så konstaterades att det behövs göras en rotfyllning, och fick en tid imorgon för att provosoriskt fylla igen tanden först.
(Men nu har jag bestämt att jag vill ta bort den istället.)

Jag kände mig nyvaken och konstig tills klockan var 15 ungefär.

Fick mail och samtal från båda ungarnas lärare, allt funkar inte som det ska, vilket inte är nåt ovanligt, och jag blev så himla less. På dem för att de inte bara beter sig som folk och på mig själv som är alldeles för dumsnäll och inte klarar av att vara konsekvent. Så deppade jag över det ett tag.

Senare så smsade Elodie (klasskompis) och hon kom och hälsade på, vi drack lite kaffe och ventilerade våra problem med varandra, och så kollade vi på Robinson innan hon åkte hem till Andersberg.

Imorgon ska jag till Berra och sen till Andreas, så imorgon blir en bra dag iallafall :)


Fina Elodie

Inga kommentarer: