måndag 5 september 2011

Sen sist

Fredag:

Ledig från skolan, vi har hemarbete... Som jag är nääästan klar med, så det känns som jag är ledig. Jag fyllde på lite om studiebesöket jag gjorde i veckan, och så ska jag försöka greja lite lite till innan jag lämnar in det.
Var och red på eftermiddagen, jag red på banan och Johanna var med och körde hårt med mig, och jag försökte köra hårt med Berra ;) Det går framåt, även om det inte går så fort, höhö. (han har inte så bråttom)

Efteråt kom Andreas och hämtade mig, och vi var och handlade lite, sen hem till honom och gjorde fajitas :)


Sen somnade vi klockan 23 på soffan, som de gamlingar vi är ;)

Lördag:

Vi åkte till lite affärer och köpte lite skor (till Andreas) och jag köpte lite nödvändiga saker, som en pump till cykel o andra saker mankanpumpa, en liten hink (rosa) som kanske kan användas till nåt i stallet (Berras ryktsaker är rosa) och en såndär halsduk som inte har nåt slut, som en tub.. en stickad grå tub. Typ. Och en skarvsladd som inte funkar och säkert nåt mer också.
På kvällen gick vi ut och åt på Bishops, och sen hem till Andreas kusins granne på lite fest. Kul!

Söndag:

Något trötta och illamående så hängde vi i soffan hela dagen tills klockan var cirka 17. Då åkte Andreas ochfiskade och jag till stallet. Mockade och grejade, och tog en lång skrittur. Hade tänkt mig en halvtimme, men det blev en hel timme, tiden går fort när man har roligt. Promenerade hem från stallet och blev hämtad sen av A, åkte hem till honom och kollade på film.

Måndag:

Skola fram till lunch, Etik. Knasigt ämne. Jag som tyckte psykologin var flummig... det här är 10 ggr värre.

Sådär, nu ska jag hänga tvätt. Hejdå.

Inga kommentarer: