söndag 11 september 2011

Kalas

Idag fyller min guddotter Tilde 3 år :)
Har ätit god tårta och goda kakor.
Mamma var också med, men mina barn hade annat för sig.

Innan så var jag på min APU-plats och fick schemat. Väldigt bra schema tycker jag, lediga helger förutom en lördag, och inga långa dagar (7-15 eller 13.30-22)
Jag ska ha två killar som handledare, och av dem i personalen som jag träffade nu så verkade de trevliga.
Känns ju lite ovant att börja 7 imorn, men det blir nog bra bara jag kommer in i det.

Igår hade jag en jävla skitdag, jag var ledsen och allmänt grinig, och jag vill inte vara sån.
Men det är ju det där med hösten, det händer nåt då. Med mig. Förra året var ju ett undantag, då hade jag fullt upp med att bli förälskad och kär, då hade jag inte tid att ens reflektera över årstid.

Ska bli skönt med vår om några månader :D

1 kommentar:

Emma sa...

Har gått jättebra för mig med. Väldigt mkt blodsocker på min avdelning, och blodtryck, nya patienter och full rulle :) Hoppas att jag får testa venprov med, men det tror jag absolut. Det första jag fick göra var att ta blodsocker, så de var positivt. Jag går med en annan nu också denna vecka, sen med min handledare nästa vecka.