tisdag 14 februari 2012

Hemma

Ingen APU ikväll, jag vaknade med feber (som vanligt). NU, mitt i natten känner jag mig ganska frisk. Om det känns såhär imorn när jag vaknar så blir det kvälls-APU imorn. På självaste Alla hjärtans dag.

Idag fick pappa åka och handla lite mat åt mig, och så bad jag honom köpa lite blandat smågodis, eftersom jag är sjuk och det är synd om mig. Jag gillar iochförsig det mesta godis, men innehållet i påsen var nog sånt som min mamma brukar köpa. Skum, skum, skum och några hallonbåtar, ett par prickpraliner och 4 st spritgodisar. Men tack snälla pappa för hjälpen :)

Jag har bokat en transport till Tex som vi ska hämta på lördag, och pratat med Nathalie om flyttningen. Bäst är om vi hinner träna att gå in i transporten några gånger på lördagkväll så vi vet ungefär hur lång tid det kommer ta att lasta på söndagen, han har ju bara åkt stor lastbil innan.. och är visserligen inte rädd för nåt, men ändå. Sen på söndagen så följer nog Nathalie med till Sikvik, så får hon ju se var han ska bo och så, på en gång :)
Helt galet att om några dagar så har jag en foderhäst! En halv iaf! :D

4 kommentarer:

Bea sa...

KRAM på Alla Hjärtans Dag!
Hum....godis är gott..... :-)
/ Ma....

J. sa...

Kram! Jaa, det är det :D

Johanna sa...

Haha skrattade lite när du beskrev vad om fanns i godispåsen ;-)

J. sa...

Johanna, det kändes lite fattigt :p