lördag 11 februari 2012

Sjuk!

I torsdags blev jag sjuk. Jättesjuk. Natten till fredagen var jag uppe i 40 grader och yrade. Igår låg jag hela dagen och idag känner jag mig LITE bättre. Så tråkigt, för jag är ju ledig hela helgen från APUn och hade tänkt åka till Tex. Har inte träffat honom på en vecka! :( Men Elodie har varit där, både igår och idag, och ridit, både med Nathalie och idag själv :)

På APUn är det en himla massa stomier och katetrar, jag ska väl erkänna att det var roligare, eller kanske inte roligare, men ja.. på 111 B. Inte lika mycket bajs, om man säger så.
Personalen är det dock inget fel på alls, de är väldigt trevliga o gulliga, så jag trivs. Har gett min första injektion och har tagit venprover på en med helt osynliga vener, men det gick ju att gå på känsla också ;)

Nu ska jag ringa bejbi o beställa lite handling :D

2 kommentarer:

Johanna sa...

Krya på dig! Lägg upp lite fler bilder på Tex, och kanske lite mer info om honom... ;-)

J. sa...

Det kommer, det kan jag lova! Han är svårfotad, gillar INTE o vara med på bild :p (vänder bort huvet, eller vill äta upp kameran)