torsdag 2 februari 2012

Torsdag

På måndag kl 7 börjar min praktik på 111 A. Som vanligt när jag ska ha praktik så får jag ringa själv, flera gånger, och leta personer osv, fastän det är DE som ska kontakta mig. Jag tycker det är skitdåligt. Jag hade gärna velat ha mitt schema, för längesen, så jag hade kunnat planera lite. Om jag kan jobba nån dag tex. Och för att vi får hem Tex den 20:e, o då kan jag ju inte ha praktik. Och helst inte morgonen efter heller.
Men ja, det brukar ju gå att lösa sånt där, men jag tycker ändå att det är dåligt. De som är handledare borde ju få tid att ta hand om sånt.

Idag är det -8 grader, och vi ska snart åka till vår lilla häst. Känner på mig att mina tår kommer vara isbitar efter ca 10 minuter.. men det gör inte så inte så mycket alls :D Jag ska försöka komma ihåg att ta med riktiga kameran och ta bättre bilder. Kameran i min mobil är den sämsta jag nånsin haft. Hela mobilen är förövrigt helt värdelös. Sony Ericsson Experia x8. Usch.

Inga kommentarer: