torsdag 16 juni 2011

Det händer grejer

Idag har det hänt en massa.

Har pratat med Filips rektor angående resursskola, och bestämt tid för ett möte.
Har pratat med ungdomspolisen angående hot om stryk.
Har begravt Rex, hamstern som legat i mammas och pappas frys sen i vintras. Ja, det var ju kanske på tiden.
Har hämtat ut ett paket med par brallor som jag förmodligen kommer bo i, mjukisar, svarta, halvlånga med mudd.
Har rullat köttbullar och utfodrat ungar plus min kärlek.
Har gått till kyrkogården med den kärleken och hälsat på lite.

Så mycket som jag har gjort idag, så mycket har jag nog inte gjort nån gång förr! Jesus.

Igår förresten så handlade jag, mycket, ska räcka tills på måndag. Köpte ostbågar till i helgen, och jädrar vad svårt det är att låta bli att äta upp dem NU :/

Hejdå.

2 kommentarer:

Bea sa...

Låter kanon Jennie! håller tummar att allt ordnar sig till det bästa.......Ja ibland hinner man en massa under en dag, men för det mesta räcker inte tiden till:-(
Har i alla fall kommit ur sängen i dag.
Tänker på er! / Mamma

J. sa...

Skönt o höra mamma, tycker du ska bli frisk nu :) Kram.