lördag 4 juni 2011

En liten lista!

Jag är dödssjuk och har dödstråkigt. Så jag tänkte se om jag ens orkar fylla i den här listan:

Namn: Jennie Maria
Tatueringar: Nej.
Längd: 161,5 cm. Eller var det 160,5? Komma fem iallafall.
Skostorlek: 39. Andreas tycker jag har små fötter, och det har jag väl om man jämför med hans 43..44..45:or?
Hårfärg: Nån typ av lortblond.
Motto: Nä, sånt har jag inget.
Tycker du att du är attraktiv? Jag gillar mig själv (hur jag är som människa) och är nöjd med hur jag ser ut. Det tog lång tid, men när nöjdheten infann sig.. befrielse!
Vilket schampo använder du? Just nu Barnängen.
Vad är du rädd för? Getingar!

Favorit…
Låt: Just nu Dino Merlin med Love in rewind (Melodifestivalen, Bosnien)



Sak att göra: Läsa, sitta på en sten och titta på vatten, umgås med världens bästa pojkvän, kolla på friidrott och annat intressant på TV.
Sport: Allt utom motorsport. Och golf. Fast det är ju ingen sport.
Kläder: Inte jeans.
Film: Jag vet inte! En vampyrs bekännelser kan vi säga.
Bil: En röd bil vill jag ha.
Serie: Greys anatomy!

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? 
Såklart.
Ljugit för någon? Nej! Jo! Nu ljög jag.
Träffat någon från internet IRL? Oja :)

Antal…
Gånger du varit kär?
Påriktigt-kär: 4 gånger tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen gång, det är fortfarande helt :O Men jag har blivit sjukt ledsen.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inget vad jag vet.
Tjejer du kysst? Det vet jag inte. Tjejer vill gärna kyssa varandra på krogen, jag vet egentligen inte varför.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen gång vad jag vet, eller kanske nån gång i samband med hästhoppning eller gymnastik?

Senaste…
Personen du fick e-mail av? Anna Budin.
Personen du fick brev av? Min vårdlärare Ann-Sofi som skickade ett arbete jag lämnat in.
Personen du fick sms av? Filip: Okej ta vad du vill för pizza ja kan inte messa mer nu :(
Saken du köpte? Glass.


Jädrar vad febern steg nu.

Inga kommentarer: