måndag 6 juni 2011

Måndag

Idag tänkte jag att jag skulle vara nästan frisk. Dvs, inte behöva hjälp från mamma. Med att handla mat.
Så snart ska jag duscha och ta mig till den lilla affärn här nere och köpa mer treo :p

Jag har smittat Andreas också, han ligger helt däckad stackarn. (jag skulle hemskt gärna vilja orka åka till dig och pyssla om dig... kanske imorn? :)

Alvin ska hem till sin pappa på eftermiddagen, så det blir en vecka med LITE lugnare.. de har ju problem, mina barn, med att vistas i samma rum längre än 30 sekunder.
Och så är det bara tisdag och sen skolavslutning på onsdag. Och då ska jag på kurs inför sommarjobbet. Bra planerat!

Imorn ska jag ringa Naturskolan. Det är en skola med väldigt få elever, ligger i Hillevik.. För såna som inte klarar av att gå i vanlig klass. Filip är väldigt orolig inför hösten. Hans skola ska slås ihop med en till högstadieskola, och det blir ju lite av en katastrof för honom.
Dessutom har några från den andra skolan hotat honom med stryk, och spridit rykten om honom.
Jag tror ju inte att man kan ringa sista dagen i skolan och få byta, men ringa kan man alltid.

___________________________________________________________________
... glömde köpa treo.

Inga kommentarer: