torsdag 5 januari 2012

Det är många timmar kvar tills jag ska sova

Inatt är det final i juniorhockey-VM. Det tänker jag inte missa! Fast blir det för spännande vågar jag inte titta. Tex som i semin när det blev straffar. Då stängde jag av, och kollade efter en kvart igen. När det var avgjort.

Det är lika i alla sporter.
Tex, när Kajsa B Och Stefan H hoppade höjd, och det var final, och det blev lite högre och chans på medalj. Då gick jag ut i köket, höll för öronen och gjorde ljud, varje gång de hoppade. Så jag har ju missat alla bra grejer... fast blir det bra får man ju se det om och om igen, sen.. och då slipper man vara nervös! :D

2 kommentarer:

Bea sa...

JAAAA! det gick ju vägen till slut:-)Vilka grabbar! Hoppas du har sovit lite i alla fall
Hörs/ Mamma

J. sa...

Jag var så NERVÖS! Usch. Sov från 6 till 12.. :/