tisdag 17 januari 2012

Och jag har ont i huvudet varje dag

Det har varit två skoldagar den här veckan också, men from nu blir det typ varanannan vecka. Med ett gäng uppgifter som ska lämnas in och redovisas osv. På fredag har vi en frivillig träff, i Gysinge på PROs folkhögskola, men jag tror jag blir hemma. Ska dra ut en tand :O Jag skulle ringa o avboka idag, men jag glömde det.. det är väl lika bra o göra det då, den är trasig  (visdomstand).
Fast jag har inte ont av den. Och jag är livrädd.

På söndag ska vi förhoppningsvis åka till Knut igen. Det känns lite som att både jag och Elodie har bestämt oss redan. Vi vill ha honom! Men ja, han är ju kvar där han är, så vi får ta det lugnt. Kanske inte alls känns bra efter söndag heller.. Men det gör det säkert ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Tack Jennie för ditt svar !
Det känns som att det finns många därute som kanske är rädda för olika saker när det gäller hästar, men som inte "vågar" berätta osv.

Jag tycker det går bra att hantera från marken, jag kollar alltid hästens kroppsspråk så jag vet om han är "glad" "Sur" , i ridningen blir det nog bättre o bättre, har en runda som jag ska rida nu, och göra det tills det känns bättre igen.

Vi får se, jag är ju inte rädd egentligen.. Jag är osäker på hästryggen, vad händer om han gör si eller så, vad ska jag göra då ? Typ så tänker jag..
Kram