söndag 29 januari 2012

Tjoho!

Nu är det bestämt! Från och med den 20:e februari är Tex vår :) Eller ja, vi lånar honom ju, men ändå :D  Jag är så himla glad!

Snart ska vi åka till honom i Hemlingby och rida lite, pyssla lite och gosa lite. Men om några veckor flyttar han till Sikvik :)
Pratade nyss med hon som har stallet, och hon berättade att Roland, han som hade stallet när jag var där som liten, kommer ihåg mig från då. Det var ju rätt oväntat, det var ju 100 år sen, och jag tror inte jag gjorde så mycket väsen av mig, jag tänker mig mer som en efterhängsen unge som ville borsta hästar i all oändlighet :D

4 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Innebär det att vi kan rida ihop =)

J. sa...

Det kan vi nog :)

Pettiwoman sa...

Nog??? Klart vi ska=)
Eller är det inte stallet brevid Anns?

Roligt för dig i vilket fall =)

J. sa...

Jo :)

Ja, om vi är i stallen samtidigt och det passar med tid osv så är det klart vi kan rida ihop :) I början kommer jag och Elodie vara där tillsammans, och vi kommer inte rida långa svängar, och rida på ridbana om underlaget funkar osv, Tex är inte riktigt igång och vi behöver mjukstarta. Men snart är det vår :D