onsdag 4 januari 2012

Trevliga bieffekter

Snart är det 4 veckor sen jag slutade röka!
Innan behövde jag ta Symbicort varje kväll för att inte ha jättesvårt att andas morgonen efter. (astmamedicin)
Det behöver jag inte längre! På två veckor har jag använt den två gånger bara, och ena gången var efter jag sprang till bussen.
Jag kan också gå två trappor upp till lägenheten utan att tro att jag ska dö av andnöd.
Hurra!

Däremot vet jag inte om jag sparat så mycket pengar... snus kostar ju också. Och ännu mer nu efter nyår.

4 kommentarer:

Bea sa...

Hej på dig! Tänk på hälsan först o främst, att du spar pengar märker du så småningom! BRA jobbat Jennie.........
Kram

Elisabeth sa...

Johnny rekommenderar att du övergår till Onico, snus utan nikotin. Kram och fortsatt lycka till med studierna!

Anonym sa...

Kram mamma :)


Bettan, då får jag ju nikotinabstinens :p hemskt.

/Jennie

Pappa sa...

Bra gjort gumman!