torsdag 26 januari 2012

Det sa bara klick!


Snäll, charmig, personlig, nyfiken, orädd, smart! Så hiiiiiimla mysig! Jag tog mig upp med besvär, skulle behövt högre pall, men väl uppe kändes det kanonbra. Elodie är ju något längre och smidigare än mig, så hon kom upp från marken till och med :D

Vi tar 'an. Vi kommer åka och umgås med honom nu ett tag, och uppstår inga problem så flyttar han till Sikvik :D
Vi tänker inte leta efter nån annan häst, helt enkelt för att han har den personligheten och coola sättet, så det går inte att motstå honom.

6 kommentarer:

Bea sa...

Så roligt för er att ni kände så! Ska bli spännande att få se och träffa honom framöver då :-)
Till vi hörs...ha det bra / Ma....

Elodie sa...

Ja, han är ett riktigt charmtroll. Fastnade för honom väldigt snabbt. :-)

Emma sa...

Kul att ni hittat hästen som ni letat efter :)

Ja , det känns så himla bra.
Vi ska även lasta in pållarna och åka till Tierp och rida för en tjej där, så det känns himla roligt.

Kram

Johanna sa...

Man ser verkligen hur han tittar på dig och tänker: "Jennie, du verkar vara en go tjej. Det var trevligt att träffa dig! Ps, jag följer gärna med dig "hem" ;)

J. sa...

Johanna, haha. Troligen mer "varför fick jag bara TVÅ äpplen, snåla människa?! nu måste jag tugga på torrt hö resten av dagn..."

J. sa...

Johanna, haha. Troligen mer "varför fick jag bara TVÅ äpplen, snåla människa?! nu måste jag tugga på torrt hö resten av dagn..."