torsdag 19 januari 2012

Lalala

Jaha, imorn är det fredag, och jag skulle ha dragit ut en tand, men jag ringde och avbokade :) Den sitter så bra där, och gör inget väsen av sig, så de pengarna kan jag göra roligare saker med :D
Spara tex.

Idag var jag till Ladyn och pysslade lite. I stallet står Dimo som gjort illa benet och har boxvila. Det är så rogivande att mocka till ljudet av hömumsande häst :)

Pratade lite med Malin som har Knutte. Hon misstänker att en av de andra ägarna inte gett upp hoppet om att han ska starta på travet igen. Han skulle ut dit imorn, och då skulle hon prata med honom.. hon tycker han ska få flytta till Bomhus, och det skulle ju vara tråkigt om vi nu bestämmer oss, och så kanske det inte går.
Han fyller ju 13 i juni... inte ska han väl ut o springa trav då heller? :p

Igår jobbade jag och jag har flera jobbdagar nu närmaste tiden :) Bra med extrapengar! Sen rullar det väl på så, till sommaren, och då blir det inom vården igen, jag har sökt som usk på sjukhuset, och blir det inte där så blir det på K-lund i sommar också :)

Inga kommentarer: